TESÓÓÓÓÓ!!!!

dömijani

Hölgyeim és uraim. A képen egy olyan X1 látható amit nagyon szerettem volna megkaparintani. Arany színű, szvsz ez az egyik szín a 3ból ami jól áll ennek a gépnek. 1980-as mint én. Szerettem volna egy ilyen évjáratú gépet. Azóta eltelt egy kis idő és már nem is kellene annyira. 2 év, ennyi a különbség a két kocsi között, de a műszerfal és a karosszéria változásai nekem nem tetszenek. Ennél a gépnél nem sikerült a facelift. Nade nem az autó volt most kivételesen a lényeg, hanem szerető gazdája (habár néha én sem tudom ki van kiért), Dömijani. Ő volt az első ember aki felvette velem személyesen is a kapcsolatot, és mindezek mellett, felajánlott egy generátort is, amiben egy működő feszszabályzó is van. Azt is felajánlotta, hogyha elviszem a gépet segít feltenni. Így is lett, hétfő van. itt vagyok. Betolat az udvarba a cserregővel, majd kedélyesen elkezdjük szétszedni. Régi generátor ki, új be. Persze ez 3óra volt 🙂 Elbeszélgettük az időt, meg hát a pótgenerátor kicsit nagyobb is a réginél, így nem volt akadálymentes a transzplantáció. A végeredmény viszont igen.

A töltés végre annyi amennyi kell,  hogy legyen. Búcsúzás képen a kezembe nyomott egy modell autót. Egy miniatűr icsunonove-t. Ember, nagyon meghatódtam. Azóta benn van az irodámban, ott van a NAS szerver tetején. Gondolkodtam mivel is hálálhatnám meg, és nem jutott jobb eszembe, nyomtattam neki egy 90*60-as plakátot egy arany x1-ről, és adok neki 2db icsunonove-s matricát. Aztán majd még gondolkodom…

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás