A kirándulás trilogiája (III/III)

Itt a reggel. Az eredeti tervek alapján már úton kellene lennünk. De még itt ülök az irodában, és ezeket a sorokat gépelem. Nem akartam még felhívni a szerelőt, én sem csípném. Várok, és szervezzük a dolgokat. Pakolunk és beszerezzük azokat  amiket még eddig nem. Ha van fejlemény jelentkezem.

Update1:

9:27 Amint az a postolt videon is jól kivehető 🙂 jár a motor. Dél körülre ígérte Laci, hogy végeznek minden tesztel és beállítással. Nagyon várom már.

Update2

10:54 Még nincs hír. Az viszont szórakoztató volt, hogy addig nem hallgathattam meg a motort, amíg nem leheltem életet az irodai gépükbe. Nem vagyok kimondott számítógép-szerelő, de neki szivesen bügykölöm a gépét, mert ő is gyúrja az X@.

  1. Az jó hír, legalább a motor megy!!! Ez azért nem egyszerű elindulás, valljuk be ??? Talán a kirándulás jobban sikerül, mint az előkészületek!

    • nommi
    • 2009 09 16

    várjuk a további postokat a kirándulásról ám;)

      • Don Choler
      • 2009 09 18

      fenn vannak! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás