Vigyáááz csúszik!

Sok minden változott bennem is óvoda óta de van ami nem. Egy alapvető emberi tulajdonság, hogy folyamatos megerősítéseket várunk a többiektől. A kocsim akkor lesz “überfrankó” ha sokan mondják rá, hogy az. A csajom akkor jó nő, ha a fél város ezt gondolja róla stb.

Ember vagyok és nekem is kell a megerőstés. Ma ezt Márk öcsémtől kaptam meg, aki elösször vezetett havas körülmények között, és először hátsókerekes verdát.

Az ismerkedést az autóval a tiszaparton kezdődött. Szépen lassan megközelítettük a területet, mert az ember ott okasson ahol ő is tud… Megcsodáltuk milyen magasan áll a tisza, köszöntünk egy békés családnak, majd padlóóóó. Elügettem a strand végére, majd egy határozott kormányfordulattal és egy kövér gázzal szerettem volna prezentálni mire is képes ez a verda. De, igen tudom aki így kezdi a mondatot sikeres ember már nem lesz, nem jött össze. A hó alatt több centis sár volt amin nem igen csúszott a kocsi, viszont majdnem elástam 😀 Ez nem jött be! Keressünk valami másik helyet! Borzasztó fejtörés következett, hol lehet ma délután egy jót forogni, sorravettük a helyeket, de a gondosan elkotort hó helyén keresztbe jégborda maradt, mi nem igen jó ennek a sportnak. Akkor meg hova? Már majdnem feladtuk, amikor eszünkbe jutott az Europa falu. Na oda!

Ott mindössze egy  nyamvatt épület van, viszont körülötte térkő és mivel  ott nincs forgalom reméltem, eltolva sincs. És lőn! Tökéretes kis körpálya, valakik már elöttünk is tolhatták itt, nekilendültünk. Mentem pár kört elösször én, hogy megmutassam mit is kellene ott produkálnia öcsémnek, majd átadtam a volánt. Gyorsan ráérzett a dolgokra, és ahogy elnéztem még élvezte is. Jól esett, hogy tetszik neki, hogy élvezi a dolgot. Mentünk jópár kört majd mondta, hogy neki tanulnia kellene, menjünk haza.

A hazafelé úton még osztottam pár jótanácsot, és az utolsó kanarban már megoldott egy kissebb feladatot, a jobbrafordulás közben nagyobb gázt adott, elindult a kocsi fara, de egy gázelvétel újragáz kombóval kivédte, hogy odaforduljunk a szembejövő autó elé.

A hugom van még hátra. Remélem a hétvégén lesz még hó és őt is eltudom vinni egy “fordulóra”, had szokja csak ezt a rendszert is!

    • Jod4
    • 2010 01 04

    Héló!

    Én is szeretem a lányok fenekét pakolgatni, de Piroskával még nem volt dolgom, de szeretném ha lenne 😀

    • HeMK
    • 2010 01 04

    :))))

    1. köszönöm mégegyszer
    2. Márk élvezte
    3. a hátramenet helyett kuplungot mondtam részt mindenképpen ki kellett tenni… 😛
    4. az üdvözlés hiányzik róla :DD

    amúgy meg jó, köszi 😀 az éjszaka folyamán sztem még visszatérek, fránya vizsgaidőszak.. 🙂

  1. Dejonektek…

    • Don Choler
    • 2010 01 07

    ejj, most jöttél vissza -Erdélyből- neked volt jó 😉

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás