JÓPOfakabátok

Szépjóesét! Ma megtörtént az ami még nem volt mióta Azix velem van, és most sem miatta büntettek. Gurultam hazafelé és a főutcán megláttam azt amit eddig még nem, szirénafény a visszapillantóban. Remek gondoltam, de most még nem lövöm le a poént, én már tudtam azt amit a biztosurak még nem! Szóval szépen sorjában. Amikor elindultam a szomszéd faluba, a központban a két főtőrzs jól megnézett magának (a városközpont egy parkolójában álltak az út melett közvetlen). Ezt a mellettem ülő srác is meg jegyezte. Amkior indultam haza még a fejemben is volt, hogy már több hónapja cirkálok itt a városban, és még nem csekkeltek le. Esedékes gondoltam.

Épp a főutcán tartottam hazafelé amikor feltüntek mögöttem. Diszkréten felhívták magukra a figyelmet a villogójukkal, majd irányjelzőjükkel is jelezték, hogy jobb lenne ha lehúzódnék. Így is tettem. Amikor a főtőrzs beköszönt az ablakon én már az irataimat keresgéltem. Elvitte a papírokat, a másikuk feltűnően vizsgálgatta az autót. Szálljon ki kérem, mondta az első fiatalabb legyen ő Atőrzs. Kiszálltam, és akkor közölte, hogy lejárt a jogosítványom. Ezt vágtam sajnos, úgyhogy nem is vitáztam.  De nem ezért állítottuk meg! Ezt már Btőrzs monta. Nem álltál meg a STOP táblánál. Na ne, mondtam neki, biztos megálltam! Két szabály van amit minden körűlmények között betartok, az a STOPtábla és a záróvonal. Ha mást nem is ezeket mindig. Erre annyit mondott, hogy ez derék DE Ő ÚGY LÁTTA, hogy lassítottam ugyan de NEM ÁLLTAM meg. Látta mert ott jöttek ők is az úton, gyakorlatilag így nekik nem adtam elsőbséget bár még JÓ MESSZE voltak. Hmm, mondom erre, hogy ha ők ott jöttek és LÁTTAK ENGEM akkor nekem is kellet ŐKET látnom, ebben eggyet is értettünk. Abban is, ha látok egy rendőr autót akkor megállok a STOPnál, akkor is ha máskor nem. Ennyiben maradtunk.

Visszaért Atőrzs, és közölte, hogy választhatok miért büntessen meg. 😀 Mondom fasza! Mik a lehetőségek? Kérdeztem őszinte mosollyal az arcomon. A jogsiért, a biztonsági övért? Rövid gondolkozás után azt kérdezem, hogy melyik mennibe kerül? Gondoltam gazdasági alapokra helyezem elsődlegesen a döntést. Mindkettő 10.000. Jött a válasz. Ok, akkor a jogsi. Nehogymár a biztonsági övért büntessenek meg. Megvonta a vállát mind a kettőt, 6 csillag emelkedett, majd távozott.

Ekkor lépett oda Btőrzs hozzám. Milyen autó ez? :DD Zsíííííííír Nekiláttam a gyors bemutatásnak, Azix Btőzs, Btőrzs Azix. Mindnre rákérdezett, még a motorteret is kinyittatta velem. Megkaptam a csekket is morcitőrzstől, (bakker mind a kettő főtőrzs őrmester volt mit tegyek?) majd búcsút intettünk egymásnak.

2 dolog vált bizonyossá ezután a kalandom után, biztos, hogy megállítanak a közeljövőben is, azt nem állitom vadászni fognak rám, de egy kontroll az lesz. Ezután egyértelmű a jogsi meghosszabbítása. A másik dolog, hogy szervízbe kell küldenem a gépet. Ez irányba is tettem lépéseket de az már egy másik post.

  1. Pff. 🙂

    • HeMK
    • 2010 01 20

    azt hittem, megúszod az egészet, mert jó a verdád :DD

      • Don Choler
      • 2010 01 20

      😀 én nem is remélte ilyet

      • Pedig sokszor meg lehet. Igaz, nekem volt olyan is, hogy az öreg Saabbal (csak azért, mert Hubának is van egy olyan, még nem egy gyakori járgány 🙂 ) csak azért állítottak meg, mert meg akarták nézni.

    • Don Choler
    • 2010 01 22

    Hallottam már ilyenről, de nem x1/9 viszonylatban…

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás