Spricniupdate

Nagyon megörültem mikor Márkot otthon találtam, mert megigértem neki, hogy a fejlesztést együtt hajtjuk végre. Bence öcsém aggályát fejezte ki a karosszéria kifúrás miatt, én igazat adok neki, valóban nem “humánus”.

Tehát, úgy oldottuk meg, hogy ne kelljen lyukasztani Azixet 😀

A rácsokon húztuk át a csövet, majd gyorskötözővel (a szett része volt!) rögzítettük. Az eredeti spiccelőegységet a helyén hagytam, mert az legalább betömi a lyukat. Nézegetem nézegetem, de nekem nem igen tetszik ez így. Egy vagány kis furat a kar tövénél, és nem is látszana a kivezetés.

Egyébbiránt remekül működik! Csak ajánlani tudom és 1000 ft-ot simán megért. Ahogy próbálgattam, úgy tünt, a direktpozició miatt, kevesebb víz megy “kárba” így spórolni is lehet a naftával.

Majd a hosszútávú tapasztalat megmondja. Azt néztem még, hogy nincs benne fúvóka, tehát az sem fog elömődni.

Köszi Márk a segítséget!

    • HeMK
    • 2010 02 19

    nincsenmit – szószerint –
    😀 én kösz, hogy megvártál 😉

    (“csókolom.. jó a kocsid” (: )

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás