Bütykölés

Ez a nap a szerelésé. Csak drága Juditom hanyagoltam el kicsit. A poszt képről meg annyit, hogy ez egy tricolor tanulmány. Egy férc munka, gyors PS. Tervezem, vagyis álmodom a felújításról. Így, hogy a motorja, váltója, karburátora, futómű, fékek kész, már csak a karosszéria, és a belső van hátra. Most ennek a fázisnak örülök, most ezt szeretném kiélvezni. Nagyon nem mozgok a kocsival, csak Lacihoz az autószerelőhöz szaladtam el tegnap, hogy hallgassa, nézze már meg a gépet. Szerinte is ékszíj lesz, mi más 😀 Mindig ez a kis rohadék nyüszög. Azt tanácsolta, vegyek bele vastagabbat, addig meg szappan. Úgy is lett, adtam neki, elhalkult, de ahogy melegszik úgy jön vissza. Nem zavaró nagyon, de hát na. Szóval, vissza tettem a műszerfalat, újrafűztem a km óra spirált, egy másik helyen, így könnyen kivehető az egész. Ki kellett cserélnem 3 biztosítékot a kocsiban, és már megy is minden. Mondjuk a km órát ellenőrizni az udvarba mókás volt.. 😀

Megvarrtam az üléseket, és rendesen lemostam és kitakarítottam a kocsit. Rája ment az egész nap de mind1. Az eredmény a fontos. Jó érzés volt beleülni, és jó volt tudni, hogy már csak egy kicsi és újra mehetek, már csak az új forgalmi. Már csak 1 éjszaka

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás