Új hardver hozzáadása

Kicsit kockásra sikerült a címadás, de konkrétan erről van szó. Vettem Conradéktól egy feszültségmérő műszert a kocsiba erre mindjárt 4 okom is volt. 1, (túl)sokszor sz(a)orakozott az elektromos rendszer a generátor – fesszabályzó – akkumulátor tengelyen. 2, a voltmérő egy szép műszer, jól fog mutatni a fedélzeten. 3, roppant hasznos infókat lehet leolvasni róla, ami egyértelmű utalás az előbb felsorolt alkatrészek egyikének hibájára. 4, nem volt drága 😀

A beszerelés hétvégéig várat magára, vennem kell még hozzá kábeleket, csatlakozókat stb. Jó kis móka lesz, majd a furatgyártás a device-nak

Voltam ma lent a garázsban, és így 2 óra felé pont rásüt az autóra a nap, és telibe szórja pirossal a sarkot ahol áll. Holnap áthívom Juditot, hogy készítsen egy képet erről. Szerelő fronton nincs túl nagy előre lépés, inkább aggódok, hogy lesz-e egyáltalán valaki aki elvállalja. Ja még valami, készítettem rendszám kiírásokat a garázsba a táblácskáinkra, arról is készül majd egy kép a blogba.

  1. Ne fúrd szét a műszerfalat!!! valami alternatív helyet keress, esetleg építeni lehetne egy kis boxot, oda a váltó elé, s abba beleheftelni meg mellétenni még egy olajnyomás mérőt. milyen márkájúak amúgy a gyári mérőóra benne? abból nem találtál volna feszültségmérőt?

    • Don Choler
    • 2012 03 27

    őőő késő

    a luk kifúrva, a műszer benne. egyébként van gyárilag olajnyomás mérő benne, meg minden egyéb, ez hiányzott még nagyon, a villogó ledek fölé szereltem be. lesz poszt

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás