Mikor megáll a gép III.

A mai nap csodásan indult, végre kocsival mehettem a feleségemért a munkahelyére, ahol beharangozta a dolgot, és páran szeretették volna megnézni. Judit sokat mesélt Azixről, mutatta a blogot, képeket stb. Rendes kis csaj, ebben is támogat. Szóval, elég a’ hozzá, hogy alig vártam a meló végét, hogy indulhassak Kecskemétre. Alig mutatott 210 km-t a napi számláló, szép volt az idő bár fújt a szél. Szépen eresztettem a gépet, nem volt nagy a forgalom. Hiába szappanoztam meg az ékszíjat, csak nyüszög. Ahogy felmelegszik a motor, már nyomja is. Még jó, hogy félek, egyszer már volt egy ékszíj szakadásom, akkor DömiJani segített ki egy szíjjal, és az is így kezdte. Laci rendel nekem egy szélesebbet, azzal megoldható a nyekergés megszüntetése. Addig marad ez meg a rendszeres ellenőrzés.Szóval haladok szépen a 44-esen, beérek a városba, átmegyek a vasuti átjárón, 3.ba van a váltó, kigyorsítok és akkor, kerrrr kerrrr kerrr kerrrr óóó a francba, műszerek: olaj ok, víz ok, fordulat van, töltés van. Bazz. Benyomom a kuplungot és bumm, megáll a gép.
Ez átéreztem már 1x, 2x.
Szar.
Nagyon szar.

Itt most rövidítenék.
Akkor ami eszembe jutott, azt nem írnám ide. és még egyszer pont.

A sógorom jött értem, elhúzott a posztképen látható Wagon R+ -al. Akik ismernek tudják, hogy az élet ennél nagyobb fricskát nem lökhetett volna az orromra. Ezüstvagoner

Apósoméknál, nekiláttunk a hibafeltárásnak. Én a 2. doboz cigimet bontottam aznap, miközben megállapítottuk, hogy szikra, benzin, levegő van. Szóval sajnos 1 tippünk van a vezérlés.

Felhívtam megint Dénest, most felvette és elmeséltem a sztorit. Elmondta, hogy tudtával a vezérműszíjamat NEM cserélték le, azt tették rá vissza amivel én majd’ egy éve betámasztottam hozzájuk. A vezérmű tengely végén a bordás kereket kicserélték (azt fizettem meglepetésből) de ezt nem. Segítőkész volt, előkerítette DömiJanit, akit pont emlegettem valamelyik nap. Majd eljön és megnézi másnap ezt a vezérlés dolgot.

madness and stupidity

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás